Historien bag

Bon-fire siden 2006

Det er kok René Stage og designer Torben Eriksen, der har skabt og udviklet Bon-fire og virksomhedens produkter siden firmaets start i 2006.

Bon-fire er bygget op omkring familiens bålkøkken, hvor udgangspunktet for de to virksomhedsejere og venner har været at skabe et funktionelt, prisbilligt og all-round udendørskøkken, som også designmæssigt kan være en pryd i haven, på terrassen eller ved sommerhuset.

Med Bon-fires bål- og grilludstyr er du sikker på hyggelig udendørs madlavning tilberedt på redskaber af høj kvalitet, og som tåler at blive brugt. Bon-fire står for funktionelle kvalitetsprodukter, der er prisvenlige, og som fremmer det gode udeliv.

 

Mere end blot bålkøkkenet

Bon-fire har igennem årene udviklet sig til meget mere end familiens bålkøkken. I 2008 fik Bon-fire ApS agentur på Amazonas, som på verdensplan er et af de førende brands inden for hængekøjer og hængestole inkl. en designlinje til baby og børn samt en udendørs linje med ekstra lette hængekøjer og tilbehør til friluftseventyr.

I 2011 kom agenturet på det engelske brand Hedgehog til. Hedgehog er en smart funktionel løsning til at holde tagrender fri for nedfaldent løv.

I 2012 indgik Bon-fire ApS samarbejde med Massco Enterprises om salg af Bon-fire gasgrill, og i 2015 blev Masco til Global Leisure Group Limited, som Bon-fire nu samarbejder med omkring udvikling af private label gasgrill og brands. Herunder har Bon-fire Aps fået agenturet på Nexgrill, der er et af Nordamerikas største brands inden for gasgrill.